min nya polare!

japp såhär ser det ut framför mig just nu! har fått köpa miniräknare idag till matten, och ska jag vara ärlig fattar jag typ inte ett skit...jättekomplicerad :( och sen fick man ju en instruktionsbok till med och den var inte tunn! :O  menmen det löser sig. Idag har jag haft två lektioner och en feeeet håltimme :) haha tråkigtt inlägg! ciaooo
Allmänt | |
#1 - - vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

sv: tack för ditt stöd i tävlingen om onepiecen :D lägg gärna till min blogg på bloglovin för att inte missa när tävlingen kommer upp ;)

#2 - - vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) <3 <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

#3 - - vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

#4 - - Anonym:

hej, allt bra? =)

Upp