Grapefrukt

 
God förmiddag, 
 
Idag är A ledig från skolan så han sov ut lite längre än vad jag gjorde, så jag smet ut och fixade lite frukost på sängen. Blev några mackor med blandade pålägg och grönsaker på, en kopp te och ett glas nyponsoppa till A, en latte och ett glas apelsinjuice till mig. Sedan en grape..haha! Alltså jag är en sån här bloggnörd, som läser liite för många bloggar, har fastnat mycket för matbloggar nu det senaste. Där är det ju såna himla fina bilder, eller de flesta har ju väldigt fina bilder på mat. På deras frukostbilder brukar det ofta finnas med en halv grape med en sked bredvid? Har alltid undrat hur fasen klarar man att äta en halv grape med en SKED?! Men i måndags när jag var och handlade mat till hushållet så hade dom tag 3 för 15kr så jag slog till! Haha så jag går in super nöjd till sovrummet för att jag ska få käka en halv grape med sked...alltså testa inte detta i sängen. Det är klart att det sprutar när man försöker trycka ner skeden i frukten? Det är ju som en apelsin. Så min slutsats är att dessa bloggare tar sin fina bild och sen skär upp den? Nåväl nu har jag bara 2 och en halv kvar att käka upp...och man vt ju att denna frukt inte är såå god. Haha nu har ni hört nog om den här grape-diskussionen. 
 
Nehe nu ska jag sätta mig och läsa simboken! 
 
 
Allmänt | |
Upp