Hej igen!

 
Tjenixen här var det juligt...kände att jag tappade allt bloggande i december när jag jobbade så mycket. Sen efter det var jag hemma ett bra tag i Kalmar och kom liksom aldrig igång sen efter det. Himla tråkigt kan man ju tycka. Men nu hoppas jag att jag gör en come back här, nu eller aldrig liksom. Så då kör vi! 
 
Vad passar inte bättre som start än en liten checklista på dagens planer? Huh? 
 
* Måla naglarna, tror att det får bli ett par fräsiga svarta naglar den här gången faktiskt. 
 
* Tvätta mina sminkborstar, gör egentligen det på söndagar men i söndags lassade vi ut grejer från källaren så då glömde jag helt bort det...
 
* Börja läsa en bok inför en utbildning jag ska åka på nästa helg, mer om det senare. 
 
* Ikväll ska jag testa en ny rätt, yes! Lyssna på det här: "Kasslergratäng med smak av pizza" 
 
Och så ska vi ha en trevlig bild till det här inlägget med..hmm får bli en bild på moi. 
 
 
Allmänt | |
Upp