kaos i affären & kärlek

 
Hej hej, 
 
Idag har vi haft en sån här dag med tvätt och åka till affären-dag. Jag har slutat att dra med A till mataffären, för han blir så stressad och är bara allmänt jobbig att ha med sig dit..haha. Så jag gör det hellre själv, jag tycker ju att det är kul att gå runt där i lugn och ro och känna på frukt och välja ut vilken ost som ser bäst ut osv. Men idag var det kaos! Det var stånd överallt i hela butiken, där dom delade ut så smakbitar...alltså det var jag och alla snåla pansionärer som var där vid 13-tiden..puh! Nej men ibland får ju folk ge sig, går in och köper kampanjvaror och går och tar käk i alla stånden...kan tycka att det är lite pinsamt men men. 
 
Imorgon är det dagen folk har lite hatkärlek till, nämligen alla-hjärtans dag. Vi har inget speciellt planerat faktiskt, blir en lugn dag med varandra. A har lovat mig frukost på sängen, jag väljer ju helst vad jag vill äta till frukost...hehe så därför föredrar jag när jag ger honom frullebulle. Annars ska vi göra lite mat tillsammans på kvällen, och sen blir det någon härlig efterätt! Vet inte än om jag ska göra pannacotta på ahlgrens bilar eller om det blir en på gelehjärtan? Hur som helst blir det troligtvist smaskens. 
 
 
Allmänt | |
Upp