Thursday breakfast

 
Godermorgen, 
 
Vaknade vid 07.20 imorse och trodde A hade försovit sig så det var ingen glad pojkvän som blev väckt lite för tidigt..haha. Kunde själv inte somna om efter det, så låg och drog mig en timme innan jag trippade upp för lite frulle. Mamsen var här förra veckan och köpte då med sig en rocknebylimpa, det går inte att få tag på här nere eller någon annanstans i Sverige heller för den delen så gissa om jag var lycklig. Jag är en sån som gärna har på lite för mycket pålägg på mina mackor, en skiva ost räcker liksom inte är det någon som känner igen sig? Nåväl till frullen så kollade jag på veckans avsnitt av Pretty little liars. Alltså kommer man någonsin få veta vem "A" är? Det är verkligen en sån serie man kan dra ut på en evighet...skulle lätt kunna tänka mig att jag sitter där om 20 år och fortfarande väntar på nya avsnitt. 
 
Nehe ni dagens planer? Vet inte...tror att det står lite bak på schemat. En sväng om med dammsugaren skulle inte skada heller...Ni får ha er en trevlig torsdag kära vänner. 
 
 
 
ps. har kommit på grape-tekniken. 
Allmänt | |
Upp